FAQ
Kort efter att ordern skickats till caviar.nu bör du ta emot ett bekräftelsemail från oss. Om du inte fått ett bekräftelsemail, leta först i din skräppostmapp och ta annars kontakt med oss (uppge namn, telefon, mail och datum vid beställningen) skall vi försöka hjälpa dig så snart som möjligt.
Tag kontakt med vår kundservice via info@caviar.nu innan du lägger en ny order.
Caviar.nu erbjuder säkra betalningar med kort eller delbetalning med hjälp av Klarna och Swish (endast i Sverige).
Alla ordrar skickas inom 48 timmar efter beställningen eller enligt det valda leveransdatumet vid utcheckningen.
Vi packar alla beställningar i termo-förpackningar med gelkuddar som håller livsmedel i rätt temperatur upp till 48 timmar.
Se till att ta emot din order personligen, öppna termo-förpackningen omedelbart efter mottagningen och ställ kaviaren i kylskåpet. Caviar.nu ansvarar inte för uteblivna leveranser, förseningar orsakade av transportpartnern eller paket som inte hämtas upp i tid från ett postombud. Vid frågor kring leveransen ber vi er att ta direkt kontakt med DHL, UPS eller TNT.
Retur och ångerrätt gäller inte kaviaren. Så fort vi har tagit emot din retur för produkter som är inte klassificerad som livsmedel, verifierar vi din retur samt återbetalar beloppet för varan. Ta hänsyn till att det kan dröja 2 till 3 arbetsdagar tills dess att du ser beloppet på ditt konto. Varu-inspektion samt returprocessen kan ta upp till 2 veckor.
Just nu levererar vi endast till länder inom EU.
Har du andra frågor som vi har inte svarat på här? Tag gärna kontakt med vår kundservice för att få svar på dina frågor.